اجاره کلبه باغ استخردار شیراز

(تعداد بازدید: 1690)   فارس ,  شیراز ,  کودیان  کد اقامتگاه: 707015
شروع از  2800000 تومان

کلبه باغ استخردار در روستای کودیان شهرستان شیراز استان فارس واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 36 کلیومتری از شهر شیراز در زمینی به مساحت 3 هزار متر و زیربنای کل 140 مترمربع بصورت یک سوئیت و یک کلبه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 5 گردشگر را دارد.
سوئیت 120 متری شامل اتاق (20 مترمربع)، استخر، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و کلبه 15 متری 2 طبقه که طبقه همکف حالت انباری دارد و طبقه اول شامل اتاق (6 مترمربع) و تراس (4 متر مربع دورتادور کلبه)، سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط می باشد که کلبه و سوئیت بصورت دربست اجاره داده می شود.
ویلا در باغی سرسبز با درختان میوه شامل درخت آلبالو، زردآلو، گردو، سیب و ... قرار گرفته که با دارا بودن آب و هوای ییلاقی و نشستن در آلاچیق، قدم زدن در باغ، تماشای برکه زیبا و بازی در استخر آبگرم می توان سفری لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید. زمین بصورت شیبدار بوده که سوئیت و کلبه در قسمت بالا قرار گرفته و در قسمت پایین باغ بعضی وقت ها میزبان سکونت دارد و باغ دارای نگهبان نیز می باشد. فاصله این اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 5 دقیقه می باشد.
شیراز، شهر یادمان‌های باستانی، از دیرباز تاکنون، مهد فرهنگ و هنر بوده که با باغات و بناهای تاریخی مختلف، زبان را از توصیف ویژگی‌ها و زیبای خود قاصر نموده است. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به روستای تاریخی قلات (20 دقیقه)، آبشار قلات (20 دقیقه) و کلیسا قلات (20 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2800000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو کلبه باغ استخردار شیراز

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر

ویلا شامل سوئیت و کلبه می باشد، سوئیت شامل اتاق پذیرایی، استخر، 1 تخت دبل، آشپزخانه با امکانات،سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر آبی. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی کلبه شامل اتاق، 1 تخت دبل، تراس، سیستم گرمایشی بخاری گازی و فاقد سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو کلبه باغ استخردار شیراز:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید